Müügi- ja tagastustingimused
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
E-Poes kaupade kohta välja pandud pildid on illustratiivse eesmärgiga ja toodete kujutised võivad tahtmatult erineda mitteoluliselt reaalsetest kaupadest.
Tasuta transpordi puhul transporditakse mööbel maja ette.
Hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
Tarneaeg
Toodete juures olevad tarneajad on keskmised ning täpsema saabumisaja teada saamiseks võite julgelt helistada numbrile +372 5185542 või saates kirja info@kliimapood24.ee.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda valikus olevate makselahenduste abil.
Leping jõustub peale tellimuse kinnitamist telefoni teel alates kinnitusmeili kättesaamisest.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse üle Eesti.
Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti vastavalt toote juures märgitud tarneajale.
Erandlikel juhtumitel võib toote tegelik tarnaeg olla pikem kui veebis märgitud. Sellistel olukordadel teavitatakse klienti telefoni või emaili teel ning kaup tarnitakse vastavalt kokkuleppele kliendiga.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mis tuleb saata info@kliimapood24.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja.
Tagastamisele kuuluv kaup tuleb tagastada komplektselt, kasutusjälgedeta ning originaal pakendis või uue väärselt pakendatult. Samuti tuleb ostjal tagastada või hüvitada kõik antud ostuga saadud lisa tooted ja hüved.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kliimapood24.ee
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 3 tööpäeva jooksul.
Nõustudes müügitingimustega, nõustute saama ka meie uudiskirju. Kui Te ei soovi uudiskirju saada, siis teavitage meie klienditeenindust või helistage numbril +3725185542. Samuti võimalik loobuda uudiskirjadest peale esmase uudiskirja saamis
GARANTIITINGIMUSED JA KAUBA TAGASTUS
Olete avastanud praaktoote või arvate, et toode on saanud transpordi käigus kahjustada? Ärge muretsege, leiame koos lahenduse! Võimaluse korral saatke praaktootest pilt ning kahjustada saanud detaili number juhendi järgi meie e-mailile info@kliimapood24.ee, sellisel viisil leiame kiiremini lahenduse.
14 päevane tagastus
Teil on võimalus kaup tagastada ja raha tagasi saada täiesti ilma põhjuseta 14 päeva jooksul. Tagastamise kulud kannab ostja. Tagastamisele kuuluv toode peab vastama järgmistele nõuetele:
· Kaup peab olema originaalpakendis.
· Kvaliteetsed tooted mis on olnud kokkupandud või on üritatud kokku panna ei kuulu tagastamisele;
· Toode ei kuulu tagastamisele kui on kahjustatud kliendi poolt;
· Juhul kui tagastamise põhjuseks on toote halb kvaliteet asendame toote kvaliteetsema vastu või tagastame raha;
· Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.
Kõikide Kliimapood24.ee lehel müüdavate toodete tootekirjeldus on saadaval iga toote all infos.
Pärast ostu kontrollige kaup enne kokkupanemist.
Garantii kehtib tingimustel:
· Kokkupanemisel peab järgima tootja kokkupanemise juhendit.
· Garantii kehtib toodetele millel on kvaliteedi puudujääke mis on põhjustatud tootja või tarnija poolt.
· Mööblel ei ole kahjustatud kliendi poolt.
Garantii kaotab kehtivuse juhul kui:
· Toode oli kahjustatud kliendi poolt.
· Toode on kahjustada saanud määramata jõu mõjul (ootamatu, kontrollimata olukorra tõttu).
Kui olete avastanud toote defekti kasutamise tagajärjel, siis palun informeerige meid telefonil +372 5185542 või emaili teel info@kliimapood24.ee. Kliimapood24.ee asendab defektiga detailid või tooted 15-45 tööpäeva jooksul.
Juhul kui toote tagastamise põhjuseks on halb kvaliteet, siis vahetame selle toote uue vastu välja või tagastame raha.
Juhul kui te ei ole rahul Kliimapood24.ee kauba või teenindusega, siis palun andke sellest teada info@kliimapood24.ee. Juhul kui saadud vastus teie tellitud kauba või teenuse kohta ei rahulda teid võite teha päringu veebipõhiste vaidluste lahendamise Euroopa komisjoni http://ec.europa.eu/odr/ ning informeerida meid sellest.
Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.